poniedziałek, 18 maja 2015

Mój pierwszy post.

Od dawna zbieram się do napisania pierwszego postu. Lecz między czasie co chwile coś zmieniałam na blogu, myślałam o czym będzie 1 post i trochę minęło. Ale lepiej późno niż wcale.
Na wstępnie chciałam się z Wami dziewczyny przywitać i trochę opowiedzieć o sobie.
Mam na imię Paulina, mam 23 lata. Moją pasją jest moda i kosmetologia i wszystkie związane z nimi rzeczy. Na ogół jestem optymistką lecz czasem zdarzają się pesymistyczne myśli. Pracuję w fabryce do której produkowane są opakowania do m.in kosmetyków znanych marek na świecie. Mam wiele planów zawodowych lecz nie związanych z tą branża. Chciałabym pójść w stronę mody. 
Uwielbiam bawić się moda, pokazywać swoją osobowość poprzez różne stroje. 
Jestem perfekcjonistką, o artystycznej duszy pedantką. Wszystko u mnie ma swoje miejsce i swoje przeznaczenie.  Jestem szczęśliwie zakochana w mężczyźnie, który odmienił moje życie na lepsze. 

Na moim blogu postaram się Wam pokazać to co mnie tak interesuje - moda. Moje pasję oraz wiele innych ciekawych rzeczy, które wypełniają moje życie.

Zapraszam Was serdecznie do czytania bloga oraz poznania mojej osoby. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz