środa, 20 maja 2015

Brwi - Moje odwieczne zmartwienie

Miałyście kiedy kompleksy na punkcie brwi? Nie podobał Wam się ich kształt, były za rzadkie, zbyt cienkie lub trudne w regulacji? Ja miałam takie problem, lecz znalazłam na nie sposób. Z natury mam cienkie bardzo , jasne i strasznie bezkształtne brwi.  Przez kilka lat byłam szatynką i moje brwi jasne niestety nie pasowały, dlatego podkreślałam je kredą, nadawałam im kształt. Niestety nie wyglądało to dość naturalnie, lecz mogłam się cieszyć kształtem jakim chciałam. Codzienne malowanie było kłopotliwe, czasochłonne oraz nie zawsze kolor kredki był taki jaki odpowiadał mojej urodzie.
Na początku tego roku natchnęłam się w sieci na artykuł o makijażu permanentnym. Niestety efekty tego makijażu nie podobały mi się, więc dalej pozostałam przy swojej kredce. Po jakimś czasie odkryłam inną metodę- makijaż permanentny metodą piórkową. Zachwyciłam się nią od razu , efekt był powalający, brwi wyglądały nie dość, że estetycznie, to również naturalnie. Długo się nie wahałam i znalazłam salon, który wykonuje takie zabiegi w mojej miejscowości.
Teraz cieszę się swoimi brwiami jak nigdy przedtem, nie muszę poświęcać dużo czasu na ich malowanie,  Jedynym zajęciem przy brwiach to jest raz w miesiącu regulacja oraz henna.

Zabieg trwa ok godziny, w tym znieczulenie. Pierwsze dni wygląda przerysowanie, ale to przyczyna strupków, które po paru godzinach od zabiegu zaczynają się pojawiać.
Makijaż permanentny metodą piórkową jest nieprzyjemny, każda klientka odczuwa go inaczej.
Ból jak przy każdym takim zabiegu jest niestety częścią nieodłączną. Brwi są umiejscowione, gdzie nasza wrażliwość jest dość spora. Według mnie zabieg jest do zniesienia, a efekt warty tego małego cierpienia.

Jeśli kochanie chodzi o cenę makijażu permanentnego metodą piórkową to w każdym salonie, mieście jest różna.  Wynosi ona nawet do 1000 zł za zabieg.  Moim szczęściem było to, że salon, w którym poddałam się tej metodzie oferuje co święto okazyjne, czy również co miesiąc różne promocje. Zabieg wykonywałam w marcu, w którym jest święto kobiet . Z tej okazji salon zaoferował promocję na zabieg brwi.

Polecam ten zabieg, brwi po nim wyglądają naturalnie oraz ciężko odróżnić nasze włoski od makijażu.
Odpowiedni kształt brwi nadaje charakter naszej twarzy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz