wtorek, 26 maja 2015

Włosy - krótko i na temat

Odkąd pamiętam pielęgnacja włosów była dla mnie bardzo ważna. Włosy muszą być silne, mocne i lśniące. Niestety nie zawsze to jest realne. Moje włosy przeżyły wszystko co można sobie wyobrazić.  farbowanie, rozjaśnianie, ostre cięcie, zapuszczanie, przedłużanie i wiele wiele innych zabiegów. Najbardziej rozjaśnianie włosów dało mi popalić. Na początku było ok, był blond (wcześniej czarne, rude, a z natury jestem blondynką), później zachciało mi się jeszcze jaśniejszych i nie było już tak wesoło. kondycja moich włosów była fatalna, teraz również nie zachwyca mnie, ale włosy odzyskały blask.  Ostatnio testuję wiele kosmetyków do włosów i mam już swoich  faworytów, które na prawdę zdziałały cuda i mogę je bez wahania polecić.

Zacznę od szamponu. Jantar jest to szampon z wyciągiem z bursztynu, idealny do włosów zniszczonych i osłabionych. Nie tylko działa na włosy ale także na skórę głowy. Buteleczka 330ml jest bardzo wydajna, pieni się idealnie oraz spłukuje. Włosy są po nim delikatniejsze i błyszczące.

Kolejnym specyfikiem jest wcierka również Jantar na bazie bursztynu. Jest ona do skóry głowy, pobudza cebulki  oraz poprawia kondycję włosów. Powoduje również, że pojawiają się baby hair oraz włosy są błyszczące.

Nie mogę również obyć się bez mgiełki wzmacniającej do włosów wypadających. Posiada ona wyciąg z skrzypu polnego. Stosuję ją codziennie wieczorem przed spaniem oraz po świeżo umytych włosach.  Mgiełka przywraca im jedwabistą gładkość i miękkość.

Ostatnio mam przyjemność również stosować olejek silikonowy do włosów, który również powoduje, że nasze włosy są jedwabiste i nabierają połysku. Buteleczka jest bardzo mała, ale to nie znaczy, że nie wydajna.  Wystarczy jedna dosłownie kropelka na włosy i efekt pojawia się po kilku stosowaniach.

Dzięki Tym kosmetykom mogę cieszyć się delikatnymi, mocnymi oraz błyszczącymi włosami. Ponadto moje włosy są bardziej puszyste i łatwe w rozczesywaniu, a końcówki straciły tak duża podatność na rozdwajanie jak kilka miesięcy temu.

dziewczyny polecam :) chcecie mieć zdrowe mocne włosy? Same się takie nie zrobią. Trzeba im w tym nieco pomóc.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz