poniedziałek, 25 maja 2015

kratkowy poniedziałek

Dzisiaj pogoda mnie nie rozpieściła. Miało być kilka sesji z różnymi, fajnymi stylizacjami niestety jest mokro, szaro i jednym słowem nieciekawie. Chciałam wykorzystać w pełni możliwości wolny poniedziałek, lecz nie wyszło . Ale mam dla Was jedną z moich ulubionych stylizacji. Wygodna, luźna, lekko sportowa.

Nigdy nie byłam przekonana co do koszul w kratę. Uwierzcie mi zapierałam się nogami i rękoma jak miałam założyć kraciaste ubrania w dzieciństwie. Minęło mi to z czasem i chyba wiekiem. Jakiś czas temu upolowałam jedną koszulę dość luźną w kratę, nosiłam ją na różne sposoby, latem rzadko kiedy rozstawałam się z nią. Na pewno nie jedna stylizacja z jej udziałem zobaczycie. Dzisiaj jednak wybrałam koszulę nieco bardziej rzucającą się w oczy, ponieważ ma wyrazisty czerwony kolor.
W mojej szafie kiedyś brakowało kraciastych koszul i niespecjalnie jakoś ubolewałam na tym. A jednak teraz na wieszakach mam ich kilka. I jak nie wiem co mam ubrać na wyjście sięgam po koszulę jeansy i zawsze wygląda to w połączeniu z dodatkami idealnie jak dla mnie.

Zdjęcia nie są powalające, robione były na szybko, ale obiecuję, że będą coraz lepsze.











t-shirt (bokserka) - stradivarius
leginsy - H&M
koszula - textil market
raamoneska - allegro.pl 
buty - reebok 
zegarek - H&M
bransoletka - rossmann
torba - tesco


a już wkrótce post na temat mojego wyjazdu urlopowego do przepięknego Sopotu oraz całego Trójmiasta i związane z nim przygotowania i pakowanie. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz