piątek, 22 maja 2015

Zbliża się Lato

Cześć Kochane. Dużymi krokami zbliża się do nas lato. Za oknem jest coraz bardziej zielono, w powietrzu czuć zapach przepięknego bzu, a kartek w kalendarzu nie nadążamy wyrywać.
Już za niespełna półtora tygodnia zbliża się mój upragniony urlop, którego nie mogę się doczekać, ponieważ to urlop moich marzeń. Zawsze marzyłam o pobycie w pięknym Sopocie w dodatku z moim ukochanym.  Ale o tym w innych postach. Niedługo wybije kalendarzowe lato, ale czy macie już strój kąpielowy by je godnie przywitać?
W tym roku postanowiłam na strój, który będzie dość skromny oraz wygodny. Większość moich strojów kąpielowych jest dwukolorowa o tym samym kroju oraz w asymetryczne wzorki.
Tegoroczny strój dobrałam sama, górę, jak i dół zakupiłam osobno. Bez zbędnych wzorków które często powiększają nam tu i ówdzie.
Góra stroju jest gładka w kolorze morelowym, posiada delikatną falbankę, która w fajny sposób powoduje, że strój nie jest do końca taki "prosty".
Natomiast Dół  jest bardzo zwyczajny, wiązany po obu bokach, w kolorze czarnym,

Kompletując go myślałam o prostocie, wygodzie oraz kolorystyce, która do mnie pasuje. Lubuję się w takich kolorach, które posiada mój strój. Sprawi to, że będę się czuła w nim na prawdę dobrze i pewnie.
Cały koszt mojego stroju wyniósł mnie zaledwie 40 zł. Cena ta jest dla mnie na prawdę niska przy cenach moich poprzednich strojów, które kosztowały nawet ponad 100 zł.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz