niedziela, 24 maja 2015

BLACK AND WHITE

Dzisiaj przygotowałam dla Was post, w którym przedstawię elegancki, a zarazem wygodny stój. Idealny na spacer, spotkanie ze znajomymi, do pracy oraz na randkę.
Kolor, który dominuje to biel. Dla kontrastu idealna jest czerń. Cały strój przełamałam moimi ulubionymi dodatkami - beżowymi butami i małą,ale za to pojemną torebką, w której również są odcienie bieli, czerni i beżu.

Bluzka, którą mam na sobie zakupiłam wczoraj w Second Hand za jedyne 10zł.  Nie mam zwyczaju ubierania bluzek w różne, fikuśne wzorki, wzory geometryczne, A zaryzykowałam i jestem zadowolona. Brakowało mi takiej w mojej garderobie, i myślę, że to nie ostatni taki zakup.












                                                                             

spodnie - H&M
bluzka - Second hand
buty -  Deezee.pl
torebka - drogeria w moim mieście.
okulary - New Yorker
pasek - sklep pepco
bransoletki - sklep pepco
zegarek- H&M



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz